welcome to my blog nuranisah zulkifli

PSIS

Assalamualaikum..rindu nya saya pada awak semua,,dah lama dah saya tidak mengupdate blog nie..maaf lah saya sangat sibuk sampaikan tidak ada masa nak menulis blog nie,,maklum lah bzy sangat2..haa??kalau anda semua taw saya telah pun menyambung pelajaran di POLITEKNIK SULTAN IDRIS SHAH iaitu dengan panggilan singkat nya PSIS..itu yang ta sempat na update blog nie,,biasa lah nak belajar kan..hihi,,sepanjang saya berada kat sini Alhamdulillah semua nya baik2 jer..berjalan dengan lancar,,kadang2 rasa macam tak percaya je yang saya sedang berada disini,,cepat nya saya membesar kn??hehe..saya disini telah pun mengambil kos ISLAMIC BANKING..wow!!!nak jadi akauntan ker??peerrrggghhhh!!!best giler..dapat jadi pegawai bank,,t mesti banyak duet kn??insyaAllah,,semoga segala cita2 dan impian saya akan jadi kenyataan,,Amin..doakan saya taw!!setakat nie saya belajar agak stabil lah..yelarh first time melangkah kaki di poli nie..mesti lah kena biasa kan diri disini,,betol tak??saya sangat seronok dapat belajar kat sini,,semua nya baik2 sangat terutama nya lecture2 nya sangat sporting dengan student2 nya.bukan senang nak dapat lecture macam nie kn??hehehe..iye2 je saya nie..nak taw tak ape yang  menarik sangat tentang poli saya nie,,banyak sangat yang best kat poli nie..jum la datang sini,,tak kan menyesal punya lah,,hehe..kalau nak taw kat belakang poli saya nie laut taw!!best dapat suasana yang sangat tenang..bila2 korang boleh pergi laut tuhh,,terbaikk punya laa..korang pun taw kn kt laut kn ad angin,,perggghh!!seronok betol,,lagi2 time hujan..sejuk banget,,tak tahan laa..dlm poli saya pulak ada tasik yang sangat cantik,,petang2 saya selalu pergi tasek,,lepak kat sane,,kadang2 tengok orang maen kayak,,seronok tengok dorang maen,,semangat giler  kut..hehehe,,haa??ada lagi satu yang korang pun rasa best nyer dok poli nie,,hahaha..poli kteorang nie ad membela 1 binatang yang popular la kat poli sini,,hehe,,iaitu BIAWAK!!!hahaha..kelakar kn??dimana anda berada disitu dia ada,,hahaha..tapi jangan risau biawak tuhh tak makan orang pun..hihi,,merepek sudah saya nie,,saya rasa sampai disini jela saya  kongsi cerita,,laen kali saya update lagi lau ada masa .terima kaseh sebab sudi membaca blog saya nie,,

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

0 comments:

Post a Comment